måndag 7 november 2011

Inte ännu men snart


INTE ÄNNU MEN SNART Ska vi hämta vår nya bil!
Citroen C5 -07.
På bilden ses Lotta provköra denna coola bil.
Jag har aldrig ägt så cool bil tror jag.
Lättmetallfälgar, 140 hästar och automat!
Det är kul med nytt...

I övrigt har jag varit ganska tråkig.
Orkar inte ens blogga.
Det har varit så förbannat mörkt!
Mörkt när man åker till jobbet och
lika mörkt hem från jobbet.
Ont i halsen har jag också haft.


Beställde hem "Solid" med Groundhogs.


Jag har blandade känslor om denna.
Det är för det första dåligt ljud på den.
Ändå skryter Tony McPhee om att han köpt en mycket
för honom speciell studioutrustning till detta album.
Fattar inte...
Det finns några bra låtar dock. "Free from all alarm" t.ex.
Lyssna själva, länk HÄR.

Slutligen..
Vilka strängar!


Elixir! De är täckta med "Nanoweb", anti rust.
Det funkar verkligen!
Min Art & Lutherie låter som nysträngad jämt!

Inga kommentarer: