lördag 10 december 2011

Jag ber om ursäkt!

JAG BER OM URSÄKT Jon!

Jag brukar vara uppdaterad men...
Hur kunde jag missa detta?
Det var Benoit David!

Tack ni som gav kommentarer och än en gång ber jag om ursäkt
för att ha dissat Jon.
Jag och min fru satt längst bak (det är ingen ursäkt) och
sade till varandra: Vad ung han ser ut...


Läste nu dessutom att Benoit har sjungit sedan 2008 i Yes
och att Jon inte är/var frisk.

Jag tycker trots allt att övriga farbröderna gjorde en bra konsert
som jag tidigare skrev.
Synd dock att denne Benoit inte alls kunde hålla måttet.

Jag skall försöka vara bättre påläst nästa gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag satt på fjärde raden.
Benoit fipplade med sin öronsnäcka många gånger under konserten, undrar om det var något fel på hans medhörning.Han kanske inte riktgt hörde vad han sjöng.
Han missade många noter i alla fall, det är sant.

Steve Howe hade problem med en lampa som lyste honom rakt i ögonen som tydligen inte gick att göra något åt, så han var lite tjurig, Benoit såg inte nöjd ut under låtarna,det verkade lite oroligt på scen...

Förutom Chris då, hur stabil som helst.

Jag är ändå glad att jag gick, men jag undrar om Benoit David är med nästa gång...

/Andreas.

Peter Drake sa...

Han heter Benoit David, inte David Benoit!!! Men han sjöng lika falskt för det. Uselt av Yes att inte märka det, de kanske börjat bli döva. Jag gick innan slutet, en pinsam tillställning, de andra fyra var också trötta och energilösa. Man kan inte acceptera vad som helst, bara för att det är Yes. Särskilt inte när det är Yes.