måndag 12 december 2011

Rock`n´roll tema på Lidl


ROCK`N´ROLL TEMA PÅ LIDL
Jodå! Bland alla sockor och kollegieblock
i mittengångarna var det dags för tyskarna
att sälja av lite musiktillbehör.

Jag slet ut ett munspel från kartongen och
konstaterade direkt att det såg ut som ett Hohner fast utan
Hohners logotyp.
39:-!


Gitarrställ hade jag redan...


Micställ hade jag också...


Däremot inget notställ...
100:- bara!

Men det slutade med munspelet.
Eftersom Lotta körde hem så passade jag på att tuffa på
med ånglokomotivet på trynorgeln.
Ljudet var perfekt! Precis som Hohner.

Tyskarna kan det där med kvalitet!

Idag var det dags för att fylla på rökelseförrådet.
Jag har hittat de här i en Thaibutik vid Länna.
De bästa rökelserna jag vet just nu.
Stor förpackning också!


Bästa låten just nu är Veronica Maggios "Välkommen in".
Stråkarna i början! Det vill jag också ha i min musik...

Groningen vem är du...?

Inga kommentarer: