fredag 9 augusti 2013

Abramis Bramas nästa CD

ABRAMIS BRAMAS NÄSTA CD
Har jag inte hört ännu...jo, en låt.

Träffade gitarristen P-O Andersson, den sista från ursprungssättningen i Abramis Brama
då jag var på Orange Goblin i onsdags.
Ett kärt återseende, vi snackade musik och Abramis.

Jodå, den låt jag skrev text till för ca. ett år sedan planeras att vara med på deras nästa CD!
"Enkelbiljett" tror jag den kommer att heta.
Jag fick höra en råmix.
Det räckte för mig, gåshud direkt!
"Titta P-O!" sa jag och visade mina håriga broilerknottriga underarmar...

Fan vad kul!
I så fall har jag haft med minst en låt på varje album sedan jag slutade.

Abramis för mig osökt in på bandet Magnolia.
Magnolia sjunger också på svenska!
Tungt som både Abramis Brama och Kamchatka.
Lyssna själva.



Inga kommentarer: