torsdag 22 augusti 2013

Blogga om ett randomfoto

BLOGGA OM ETT RANDOMFOTO Ska jag göra nu.
Här är fotot:
Vi är i Hamburg och bilden är från i somras. Lotta fotar och vi är bara tre som är ute på stan.
Andrea ville vara hemma på hotellet...lite synd och konstigt tyckte vi men...
Nu ville hon det så vi respekterade det men saknade henne.

Vi står ovanför Hauptbahnhof süd. Det är varmt, 30 grader...
Bakom oss ligger Saturn. Det absolut största elektronikvaruhus jag varit på!
Det var 5 plan och varje plan var lika stort som MediaMarkt i Länna!
Vi nöjde oss med musikavdelningen...

Under dagen promenerade vi sedan genom hela Hamburgs mitt och avslutade med
ett par bier och schnitzel.

Upptäckte under dagen att Hamburg är en vacker stad med alla kanaler och dess bebyggelse,
många kyrkor...
Men vi har aldrig varit i en stad där det finns så mycket utslagna människor på gatorna.

Nu har jag bloggat om ett foto jag bara randomplockade från en mapp på datorn.

Veckan har gått fort, fredag imorrn! Lugn helg, nästa helg däremot drar Lotta och jag till Danmark.
Taket på huset ska renoveras.
Barnen vaktar hemma...

Inga kommentarer: