tisdag 6 augusti 2013

Semestern slut

SEMESTERN SLUT
Ingen bloggning på länge.
Nu när man är tillbaks undrar man om man ska fortsätta?

Äh! Jag kör ett tag till med bloggen.

Okej, kan man sammanfatta 5 veckors superbra semester på ett inlägg?
Jag prövar.

Läste min första bok på danska på en vecka!
Det gick bra, fattade allt! Bra var den också (köpte en film med Frits Helmuth senare).
Jag fick min schnitzel i Hamburg tillsammans med Lotta och William.
Samt drack världens godaste öl, Duckstein!






Planterade grästuvan från Söderstadion på tomten...


Var äntligen i Christiania... och prövade det lokala ølet (inget annat).


Det var mycket sol! Och den tog vi tillvara på!





Tittade på Billy Cobham i Rødovre med Tomas


Jo, jag längtar tillbaks till Odsherred...


Men nu är det hårt arbete som gäller på dagarna.
Och som vanligt petar man ju in konserter i vardagen om det går...
Imorgon Orange Goblin!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en underbar semester!
Jag älskar dig alldeles för mycket.
Kram och puss