tisdag 14 januari 2014

Jag är inte ensam

JAG ÄR INTE ENSAM Men det kändes så då
jag kontaktade SL för att tala om att jag förstört våra åkkort på jobbet.
Korten gäller hela VT-14 men jag hade som sagt förstört dem.

Jag skulle bara laminera in dem.
När jag laminerat 3 st. som jag stod och klippte ut så
väntade jag på att nästa lamineringsark med tre skulle bli färdigt.
När det väl var färdigt så vände jag mig snabbt mot lamineringsapparaten och tryckte
AV på POWER, trodde jag....
Istället råkade jag trycka på REVERSE...!
Ok, de kommer väl ut andra vägen då, något mer laminerade...
Nej, de gjorde de inte!
De fastnade!

Jag och vaktmästare Olle lade ned ca. 45 min. på att få ut dem.
Vi lyckades men...
Jag ringde SL idag och förklarade.
Inom loppet av en halv minut blev jag avbruten och hon sade:
-Du  är inte ensam...

Så jag tror det ordnar sig.

Inga kommentarer: