lördag 25 januari 2014

Veckan gick fort men...

VECKAN GICK FORT MEN...
Det finns ju en anledning till det. Man gör ju så mycket hela tiden!
Ja, gör man det inte på jobbet så gör man det ju hemma.
När ska man blogga?

Läser någon min blogg?
Varför bloggar jag?

Pappa, du kan se det som en dagbok, sade Alexandra.
Ja, på den vägen är det väl.

Men jag planerar!

I Juni blir det Aerosmith, äntligen!
Jag har ännu inte sett dem!

Jag glömmer aldrig då Kjell Annerhall och jag åkte till Gröna Lund, var det 1977? Och det var inställt.
Jag tror jag var 14 år, kanske 1974 alltså...vet ej.
De hade satt upp ett stort papp plakat "Aerosmith inställt p.g.a sjukdom".
De jävlarna hade knarkat som hingstar och det var därför de inte kom.

Men nu, äntligen...
Kennedy! Flytta på dig, Steven ska fram!

Idag åt vi fondue!
Det var länge sedan.
Gott och mysigt, det tar tid att äta och man hinner mysa och prata...
Ok, vad väntar framöver?
Jo, Red Fang i København!
Så Tomas får alltså besök av mig och samtidigt ska Lotta "flygträna" med ner...
Hon är flygrädd helt enkelt och måste öva.
För att..

Om det blir som jag vill så bokar jag en New York resa till våren 2015.
Åhhh, jag har länge velat åka dit.
The apple, city of the world, eller vad säger man?
Jag måste få känna doften av New York!

Nej, ingenting står stilla!

Abramis Bramas nästa album innehåller tre låtar som jag varit med och skrivit!
Jag har hört de spåren och lite till. Det kommer att bli ett dräparalbum!
Dennis slutade, synd men... Det har hänt något i bandet!

Vilka låtar de gjort! Såååå coola arr!
Det är det bästa jag hört på länge och det säger jag utan att väva in min medverkan.
Abramis Brama andas vår! Det är bara P-O och Ulf (jag räknar honom som original, fast jag var först...) som är kvar. Men detta album blir grymt!

Ja, det är klart att jag är glad och stolt över att jag fått medverka!
Uffe och jag har haft ett jätteroligt samarbete över nätet och hittat saker tillsammans!
Helt otroligt egentligen, men så är det väl idag.

Nej, ingenting står stilla!

Idag lade jag mig på sängen och bara klinkade...
Två nya låtidèer...



Inga kommentarer: