söndag 17 augusti 2014

Dålig planering och gott vin

DÅLIG PLANERING Var det nog när vi bestämde oss för att ett mindre
kombiskåp med kyl/frys skulle räcka till oss.
Ett sånt där snyggt ni vet som man bygger in med skåpsluckor...
Nu står det fortfarande där till höger i bilden men fungerar knappt.
Vad värre är att det är för litet.
Men min fru kom på en bra lösning så på det tomma utrymmet till höger köper vi nu en ny kyl/frys.
De gamla skåpen köper vi hyllplan till, jag tror det blir bra och snyggt.
Vitvaror är ju som möbler idag. Denna blir dock i svart, vilket vi tror kommer att passa.
Måste väl fixa med nån list där kanske...

GOTT VIN Blev det idag till söndagsmiddagen.
"Pasas novembre". Finns inte i sverige vad jag vet. Så det följde med några flaskor från Danmark...
Man kan väl säga att det är mitt favoritvin och har varit det ett tag.

Brant Björk eller John Garcia i höst????
En av konserterna skall jag gå på, får se vilken...

Inga kommentarer: