torsdag 21 augusti 2014

Ripassovin

"RIPASSOVIN Tycker vi är gott, ett billigare alternativ till Amarone ibland"
Så sade våra kära grannar och jag och Lotta började ju genast pröva Ripassoviner. Vi köpte dem i Danmark då priserna var ok där.
Men...jag tyckte att de flesta smakade kork!
Ända tills ikväll, jo jag vet en torsdag...

Denna Ripasso var bra!
Angiolina.
Det var Lotta om köpte några pavor, men det var jag som ikväll ville öppna en...
Denna var bra!

Får se hur min Amarone smakar som jag köpte i Danmark i somras?
Jag hittade några för halva priset, de kostar ju 200:- minst annars!

Höstens konsertkalender innehåller Brant Björk och John Garcia, biljetter köpte jag igår.
Jag och Per Wiman kommer att släppa loss som vanligt...

Får se vad som händer i Malmö, man måste ju ofreda Tomas lite också...

Slutligen så släpper jag lös Billy Cobham, Frank Gambale och Brian Auger!
Det är bara att luta sig tillbaka och njuta om man nu kan sitta stilla?


Inga kommentarer: