tisdag 26 augusti 2014

Det var längesen

DET VAR LÄNGESEN Jag lyssnade på Five horse johnson!
Men idag efter jobbet efter att jag skickat iväg ännu ett CV så drog jag på denna:
"The no. 6 dance" från 2001.
Jag tycker nog det är den jämnaste och faktiskt bästa som de gjort.
"The last men on earth" är den första jag hörde och den har ju ett dräparspår som första låt,
"Cry rain"...den första jag hörde med bandet.
Jag blev såld direkt!

Har varit hos hudläkaren igen och hämtat medicin för min Rocacea eller som jag hellre uttrycker det, min sabbade hud.
Hundralapparna flyger, men kan jag behålla min skönhet?!
Omgivningen får väl avgöra.

Slutligen, Tistel har lagt in en ny växel och produktionen har fått lite fart.
Vi har ca. 8 låtar som vi faktiskt tycker är spännande och vi jobbar på.
Men vi är ju gamla gubbar så det tar väl lite tid...

Som man brukar säga:
-Det är vägen till målet som är spännande.


Inga kommentarer: