söndag 20 december 2015

20 årsfest och Manglehorn

20 ÅRSFEST Var det igår.
Lille William blev 20!
Full fart kan man säga...
Glabbarna tjottade hårt...
Sen lekte de en riktigt dum lek, "Mushroom cup".
Det gäller att lägga spelkort på ett glas tills någons kort raserar alla andra kort. Då får vederbörande dricka det som finns i glaset, häxblandning...
Så dumt. En av glabbarna fick ett sånt glas för mycket tyvärr.

Men vi hade kul, William öste på...
Sen blev det dans...




Idag är det lite stillsamt kan man säga.

"MANGLEHORN" Tittade jag på i veckan.
Jag är ju svag för drama med vuxna människor, nära min ålder alltså.
Nu är väl Al Pacino lite äldre än jag men Holly Hunter är bara 4 år äldre än mig.
Ja, skitsamma om ålder. Det var ett bra drama! 3,5 av 5 i betyg ger jag.




Inga kommentarer: