tisdag 1 december 2015

Leker koja och Turbo Kid

LEKER KOJA Kunde man ju tro att jag gjorde i söndags.
Men det var i själva verket bara ett försök att förbättra inspelningsljudet.
Nej, tyvärr lyckades jag inget vidare trots att jag använde varenda
filt i huset.
Ska inte skylla på gitarren men min Furch d22SR låter väldigt högt när man spelar på den.
Fantastiskt ljud tycker jag men jag kan inte tämja det vid inspelning.

TURBO KID
Ja, vem ger sig på att göra en sån typ av film i dessa dagar?
Lite Nyazeeländskt 80-tals splatter à la Road Warrior modell.
Men ändå så tittar jag på filmen med nån form av myskänsla, den är så charmig
och gullig mellan alla liter blod som sprutar...
Den får 3 av 5 i betyg av mig.
Det är nog inte många som skulle vara så generösa med betyget som jag är.

Annars då?
Jo, Clutch spelar på torsdag!
Jag ska träffa Per och skaka flinten igen...(Lotta ska också med!!!!!!!!!!!!)

Inga kommentarer: