måndag 9 januari 2017

9 januari, julafton?!

9 JANUARI, JULAFTON?!
Ja, det kändes så när jag kom hem och tittade ner i min brevlåda.
Att handla på nätet gillar jag, skarpt!
Du hittar bra priser, behöver inte springa runt eller åka runt och man får vänta lite mysigt på paketet...

Denna gång hade jag beställt rökelser, stämapparat och Saga:s CD "V" som innehåller Saga II och III 2+3=5... Lite långsökt titel tyckte jag först, men...


Första rökelsen ut ikväll tillsammans med kaffet blev Satya:s "White sage".
Behaglig med en liten aning tvålkänsla (på ett positivt sätt). Ganska mild i sin framtoning.
Trevlig ny bekantskap!
Jag gillar inte tvåliga starka rökelser, de luktar billigt.
Men alla rökelser jag beställde är gjorda av märket Satya. De gör ju "Goloka", "Nagchampa"...

Nej, nu ska jag stämma gitarren och njuta av Sagas toner i indiska dofter...

Inga kommentarer: