söndag 29 januari 2017

En till och film med lågt tempo

EN TILL...Gitarr, suck!
Att jag inte kan låta bli?
Nåväl, 1500:- för denna lite spännande 30 åring var väl inte så farligt.
Har redan beställt nya strängar. De som sitter på är inte roliga.
Får se om det väcker liv i den gamla finnen?

FILM MED LÅGT TEMPO Har jag egentligen ingenting emot.
Däremot blir det lite svårt att koncentrera sig och acceptera den om de man
tittar med tycker det låga tempot är besvärande.

Jag och Lotta har inte alltid samma filmsmak. Hon vill ha lite mer fart.
Jag gillar givetvis film med fart jag också. Men det är skönt att
se på lite andra sorts filmer ibland.
"Moonlight" får 3 av 5 i betyg av mig.

Det som utmärkte sig mest var det bra skådespeleriet.
Och att man hittat 3 så passande och liknande skådespelare som spelade samma person,
fast i olika åldrar.
Nej, nu ska jag hänga tvätt...

Sen ska jag titta på Yuto Miyazawa igen...

Inga kommentarer: