söndag 18 februari 2018

Abramis Brama "Tusen år"

Ok, först och främst får ni se detta inlägg som en teaser.
Ni får inte höra något, ännu...

ABRAMIS BRAMA "TUSEN ÅR" heter den nästkommande plattan med Sveriges
bästa hårdrocksband!
Det är en solitt album med låtar av hög kvalitet genomgående i min mening.
Abramis arr. på låtarna blir bara bättre och bättre med åren.
De har även lagt ned mycket tid på sång i form av stämmor som låter väldigt bra!

Ok, nu kommer vi dit jag ville...

Jag har under 2017 haft mycket kontakt med Ulf Torkelsson och vi har skickat filer fram och tillbaka.
Det är med stor glädje och stolthet som jag säger att jag har varit delaktig i skapandet av detta album.
Uffe och jag har haft ett otroligt kreativt samarbete! Det har varit jättekul och det är klart att jag är glad över att få ha varit med än en gång.

20 April släpps skivan!
De fans som lyssnat på Abramis under åren kan lika gärna beställa denna nu!
Ni kommer absolut inte bli besvikna!
Den kommer att finnas på LP och CD.

Länk till förbeställning finns HÄR.

Jag önskar alla en trevlig söndag och ny arbetsvecka.
Kvällens höjdpunkt blir givetvis sista delen av "Bron".....

Inga kommentarer: