tisdag 20 augusti 2019

Semestern och hösten som kommer

SEMESTERN Var trivsam som vanligt.
Jag hade bestämt mig för att utforska närliggande skogar.
Grevinge skov blev första upptäckten.
Härliga smala gångvägar genom kilometervis tyst och fin skog...
Delar av skogen är endast med bokträd, sååå vackert...

Sen var det Sonnerup skov.
Dit blev vi tvungna att åka en bit då det ligger nästan vid Lumsås, Odden.
Jag hade läst att bakom (eller framför skogen ligger en strand.
Det var den som blev upplevelsen.
Vilken strand!
På bilden nedan syns den åt ena hållet. Den är lika lång åt andra hållet.
Galet vackert, Hesselø bugt!







I övrigt då?
Øl, god mat, sol och regn...
Man ska inte klaga.

Vi prövade dessutom "Ozoneair", en apparat jag köpt tillsammans med Tomas.
Den ska ta bort dålig lukt i huset.
Vi körde två gånger och nog hände det något!
Det blir fler körningar. Men det ska sägas att huset luktar inte lika mycket längre.

HÖSTEN SOM KOMMER...
Kanske börjar på min biografi på riktigt?
Släpp av Tistel "Vol. 2"...
Jobb...
Ähh! det blir bra!


Inga kommentarer: