måndag 21 oktober 2019

Weekend i Örebro med Abramis Brama

Jag och Lotta hade WEEKEND I ÖREBRO MED ABRAMIS BRAMA.
En härlig helg där jag och Lotta bodde på City hotell.
Vad som imponerade mest var maten och även ölen faktiskt.
På fredagen åt vi på restaurang Fratelli. Vilken pizza!!!
Därefter gick vi till puben Stallyktan och drack Örebroöl.
Har ej sett dessa på systembolaget tyvärr.
Öl i toppklass!

På lördagen gick vi till saluhallen och åt på Zao.
Asiatisk mat i toppklass! Lika billigt som på McDonalds men med rättigheter.
Sen blev det konsert med Abramis Brama på Clarion hotell.
Killarna gav som vanligt en toppenkonsert.
Det blev även lite backstage häng...
Abramis hade spelat i Borlänge dagen innan och var nog lite trötta, vilket jag kan förstå.
Men de levererade som sagt.
Jag beundrar dem. Gig och vinylsläpp av samtliga skivor. Snacka om att lägga ned jobb!

Örebro, underskattad stad. Jag har ju bara sett vischan utanför Örebro tidigare...

Inga kommentarer: