måndag 23 november 2020

Efter mer än 20 år!!!

 EFTER MER ÄN 20 ÅR Så har jag/vi vunnit en ganska stor vinst på LOTTO!

Det började för ungefär 20 år sedan då jag och min pappa började spela på Lotto med samma nummer. Han avled dock 2005 och vi fick aldrig uppleva någon större vinst tillsammans.

Men då frågade jag min svärfar, Lasse om han ville köra på samma nummer?
Jodå, och vi ökade med ytterligare ett nummer så det blev system.
15 år har gått och vi har väl fått in några hundralappar, men i helgen!

Jävlar! 40236:- vad sägs om det!?

Så denna måndag blev det Champagne och familjen blev lite (mycket faktiskt) förvånade och glada.
Likaså min 84 åriga svärfar, 20000:- in på gamlingens konto.

Så nu blir det fondandelar, gitarr, rakhyvlar...
Hahaha!

Vilken måndag, jag upptäckte vinsten först idag.


Inga kommentarer: