torsdag 12 november 2020

Vad ynkligt det känns och wet shaving reviews

VAD YNKLIGT DET KÄNNS
Jag har inflammation i hälsenan så jag måste stanna hemma från jobbet, jag kan inte gå!

Efter gårdagens 8 timmar på jobbet sade foten ifrån. Jag var i skogen med barnen och fick säga till min kollega att ta tillbaka ungarna själv från skogen vi var i.
Sen haltade jag mig sakta tillbaka. I morse kunde jag knappt gå.
Måtte detta gå över...

Jo, WET SHAVING REVIEWS är jag ju inte ensam om att göra, tvärtom.
Det finns hur många gubbar som helst som lägger ut sådana. Det var därför jag också började.
Kan dom så kan väl jag, alltid kan man väl ge nåt bra eller dåligt tips?

Ytterligare en favvo som jag gillar är Kensurfs...

Undrar hur mycket pengar han har lagt ut på grejor under åren?

Imorgon, vila foten igen...


Inga kommentarer: