onsdag 25 augusti 2021

Skogås centrum

SKOGÅS CENTRUM
Vad säger vi om det?

Ja, jag säger ju att det är bitvis sunkigt och att man kan med små medel ändra på detta.
Kolla ingången:


Om ni tänker er mittemot sidan av den rosa bilen så har man idag till höger om ingången satt en parkbänk.
På denna bänk sitter sällan nyktra människor.
Bänken och dess människor som sitter där ger således ett väldigt dåligt intryck då man går in i centrum.
Det är ju det första man ser! I mina ögon visar det att här är skogås, välkomna, vi är lite fulla och låter lite men det är ok.....

Nej! det är inte Ok! Mitt Skogås ska inte vara så! Nu kallar man Östra Skogås så fint för "Drevviksstrand".
Kom till Drevviksstrands centrum så är det fortfarande sunkiga Skogås.

Nu har jag felanmält parkbänken. Ta bort den. Det finns andra platser för oss påverkade att sitta på!
Min felanmälan:



Inga kommentarer: