tisdag 12 oktober 2021

Budget rakning och Skärholmen centrum

BUDGET RAKNING
Jo, jag handlade massa rakgrejor i helgen i Skärholmen.


Alltså, Skärholmen centrum och då menar jag inte köpcentrum.
Det visade sig dock att det inte var så bra grejor.
Se min review:


Jag undrar om jag köpt piratkopior av Gillette Platinum?
Jag prövade samma blad i en hyvel som jag vet är bra.
Och tyvärr så visade det sig att det var bladet som tuggade sönder min hud......!

Low budget...
Skyll dig själv Christian.
Åtminstone var krämen som nu är rosa, bra... (Nivea Shave cream)

SKÄRHOLMEN CENTRUM Bjuder annars på ett fantastiskt utbud av bra delikatesser och upplevelser.
Att bara titta på alla underbara människor från världens alla hörn som tagit sig hit till Sverige och faktiskt byggt upp detta i Skärholmen är häftigt!
Och jag vill inte vara utan detta inslag i vårt samhälle.


Inga kommentarer: