tisdag 19 oktober 2021

Ny singel!

NY SINGEL!
Kommer vi att släppa 5/11!

Jo, ni kommer bli förförda....
Spotify, Itunes, Bandcamp, Amazon...
Där kommer låten finnas. Även på Tidal där den är okomprimerad.

På jobbet, fritids har vi en förslagslåda till barnen.
Denna lapp fann vi idag.
Jag tycker det är lite gulligt...

Anledningen till att tjejerna skrev detta var att jag skickade ut dem från en Bingo runda som jag hade med barnen.
Man måste sköta sig om man ska vara med! Så arbetar jag.

Rakas görs det såklart:

Har idag använt en ny after shave som är apelsinbaserad i doften.
Jag har ännu inte frågat Lotta vad hon tycker. Jag ska vänta ut och höra om det kommer någon kommentar spontant?
Har själv delade känslor kring doften. Hade väntat mig mer genuin apelsin...




Men 5:e November då smäller det!
Och Abramis Brama spelar på Nalen!
Ska jag dit?
Jodå! Mycket musik denna kväll...

Inga kommentarer: