fredag 9 november 2012

Ingen pilsner. Photoshop och Nucleus istället

INGEN PILSNER Trots fredag...
Ja, det går ju det med och jag har faktiskt prövat detta tidigare.
Men jag kommer inte ihåg när... skämtade bara.

Det är mysigt att ta en öl på fredagen efter en veckas jobb.
Oftast är det en härlig avkoppling.
Men som sagt inte denna fredag.

PHOTOSHOP...






Ja, har vi nu köpt domän så ska det väl till en hemsida.
Således viger jag ett antal timmar till länkbilder ikväll.

Storlek, typsnitt, storlek igen, effekt på text, mer effekter på text,
mäta in i griden, göra dubbla bilder med skillnad för rollovers, spara i jpg...

Ja, ungefär så går det till.

OCH till detta lyssnar jag på min senast inköpta skiva som jag fick idag med NUCLEUS.
Sååå bra....

Skivbolaget BGO som ger ut gamla godingar lägger ofta två skivor på samma CD så att säga.
Utmärkt tycker jag.

Inga kommentarer: