tisdag 27 november 2012

Julbelysning på Rondovägen och farsan

JULBELYSNING PÅ RONDOVÄGEN Har vi!
Det är min granne som står för den.
Många människor har gått förbi och plåtat, jag är inte den enda.


Jag måste beundra dem. Man blir ju glad när man ser allt ljus!
Lite amerika varning? Skitsamma, det lyser upp i detta trista regnmörker.

De har dessutom utvecklat det under årens lopp. Det har blivit mer och mer.
Men i år har de lyckats med en helhet tycker jag.

Likväl som jag brinner för 70-talsmusik så kan väl de brinna för julbelysning.
Är det inte det som är härligt och spännande med alla människor?
Alla har olika smak och intressen.

FARSAN Igen...
Jag scannar gamla bilder eftersom jag nyligen köpt en scanner och
bestämde mig för att göra det med alla gamla bilder.

Tidigare på bloggen har jag visat en reklambild på en man som gör reklam för
studentmössor.
Här är den igen.
Och här är farsan från 1994



Är det inte likt så säg?


Inga kommentarer: