tisdag 18 juni 2013

En Klassiker och jobbet

EN KLASSIKER Tycker jag att Frank Marinos Mahogany Rush Live är.
Och varje gång slår det mig när jag lyssnar på Kansas, Frank Marino eller Rush.
Mina forna bandmedlemmar i Fed Scavenger, Escape och Troubleshooters introducerade mig till denna musik. Jag som lyssnade på ALLT, men inte just det.
Tyvärr gillade jag det inte direkt. Det tog mer än 20 år innan jag skulle fatta grejen.
Men nu fattar jag och njuter....
Och det är ju ganska skönt eftersom jag idag har svårt att hitta ny intressant musik.
Förutom Goran Kajfes, men jag får återkomma där.

OCH JOBBET.
Ja, vad säger man??!!
Kommer att få en ny kollega som jag känner privat.

Säger inget mer i nuläget.
Men jag är skeptisk inför höstterminen.

Men skitsamma!
Jag har köpt ny parlor gitarr, ska till Hamburg,  älskar min familj som skall med till Danmark, ska på konsert med Tomas i Danmark, har nyss släppt ett album, har fyllt ipoden, Muurikan väntar, Pokalerna väntar, Toms skildepadder väntar, Jolly Cola väntar...

I höst tar jag nya tag, jag mår bra idag och har strängat om Jumbon!

Frank Marino, varsågoda:



Inga kommentarer: