lördag 15 juni 2013

Vidare, framåt!

VIDARE, FRAMÅT!
Så känns det nu.
Skönt, efter att ha varit sjukskriven några dagar och blandat Novalucol med sömn...

Var på jobbet i fredags och det känns bättre, nya tag!
Det är ju snart semester dessutom.

Tog en tur till stan idag, lite improvisation, skönt.

Lite bläddrande av CD vid S:t Eriksbron.
Det var vackert... Kajakpaddlare nere vid Kungsholms strand.

Stack in på 4Sound och kollade gitarrer och William satte sig vid ett Roland trumset för 39000:-
och släppte loss! Han spelar 10 gånger bättre trummor än jag. (jag kan överhuvudtaget inte spela trummor)

Lunch i Vasaparken, slicad pizza...
På 4Sound hittade jag en liten goding...
En Gretsch Jim Dandy Flat Top.
Halsen var lite smal och ljudet lite plastigt trots att det är trä.
Men för 1500:-!
Klart intressant faktiskt. Nu när jag sålt min Dreadnought Tanglewood...
Skall försöka titta om jag hittar nån sån när vi är i Hamburg i sommar.
Eller någon annan kul rackare...

Köpte ingen skiva idag men hörde Goran Kajfes!!!
Denna skiva skall bara till min samling snarast!




Inga kommentarer: