torsdag 13 juni 2013

Så bra och så dåligt

SÅ BRA Trodde jag aldrig att denna serie skulle vara.
Helt fantastisk rakt igenom, bland det bästa jag sett.
Vad beträffar genren krig så är den svårslagen. (ska dock ladda ner "Band of brothers" och jämföra)

Mållös, ville inte att den skulle sluta och
ändå ville jag just det att de skulle komma till krigsslutet 1945...

Jag pratar givetvis om:
Tredje avsnittet visas på tis. nästa vecka tror jag.
Men jag besökte piraterna, jag kunde inte hålla mig...

SÅ DÅLIG Som denna series första avsnitt var är svårt att överträffa.
Första avsnittet i en serie skall ta tag i en!
Det här verkar vara rena skiten och jag tänker inte ge den fler chanser.

Jag pratar om:
Nu när jag sett alla GRIMM så måste jag liksom hitta något nytt att titta på innan jag somnar.
Oftast ligger jag nämligen i mörkret i sängen med min ipod bredvid min kära fru när hon somnat...

GRIMM, egentligen inte så bra. Men trevlig och lite mysig serie. Trots att alla avsnitt var ganska lika.

Ibland tänker jag att jag skulle behöva anställa några wesen på jobbet så det blev lite ordning...
Jag tänkte en Hundjäger som rastvakt t.ex.
...Och en och annan lärare som är Hexenbiest kanske?
Själv skulle jag kunna tänka mig att vara en Blutbad, jag tycker Monroe är så sympatisk och lugn...




Inga kommentarer: