söndag 18 januari 2015

Om man sjunger blir man glad

OM MAN SJUNGER BLIR MAN GLAD, Faktiskt!
Jag lade på lite sång idag och livet kändes genast lättare.
Det var en tråkig och tung vecka på jobbet...

I sångstudion fick jag besök...
Först kom Lotta och sjöng en reklamjingle om den nya jamaicanska
såsen hon köpt på City Gross.





Därefter fösökte vi oss på konststycket att lägga på lite rap på låten som jag sjunger in på just nu.
Det var svårt, passar inte riktigt och rapkänslan fanns inte riktigt där.
Men vi hade kul några minuter jag och William.



Det blir editering senare i veckan...

På f.m. gjorde jag och William ett besök på Skogås delikatessbutik, Katjusja.
Alltså, de har ju bara ryska och tyska kex och korvar där. Hur kan de få ihop hyran???

Vi planerar in några dagar i Danmark nu och planeringen för
New York semestern har också tagit form...

Inga kommentarer: