söndag 4 januari 2015

12 strängar och bra dansk serie

12 STRÄNGAR Skulle bytas idag!
Jag hade kollat på nätet och fick lite nya tips för strängbyte.
Det gjorde jag rätt i.
Normalt brukar jag svettas som efter ett joggingpass när jag byter strängar men
med tiden följer förhoppningsvis erfarenhet.
Så är nog fallet här, tack och lov.
Jag håller på att försöka sätta ihop en instrumentallåt och har t.om. lånat hem en elbas...
Man måste ju försöka! Sen låter det ju självklart varken som Rush eller nåt annat.
Nej, det låter inte som nåt annat, för det är jag som spelar och jag är inte så bra på det.
Men det är ju det där med idèer och att utvecklas som människa...sånt som jag
försöker hålla på med här i livet.

Ibland blir det paus och film...
Har precis avverkat "1864", BRA DANSK SERIE.
Mycket, mycket bra!!!
Den innehöll allt en serie skall innehålla enligt mig.
Otroligt bra produktion tycker jag!
Den skall visas på TV 4 i år. Men den som inte orkar vänta kan ju besöka någon
spännande sida och ladda ner. Förlåt, jag menar förstås ladda geväret, det handlar ju om krig.

Lite jobb imorrn igen...


Inga kommentarer: