onsdag 10 mars 2021

Mina texter och rakhyvlar

 Satt vid mitt skrivbord/databord/studiobord...
Drog ut en av de tre lådorna jag har och upptäckte att jag skrivit ca. 20 nya texter sedan i gav ut förra albumet!

Det bara flyger ur mig. Många gånger tvingar jag mig själv att inte skriva nya låtar för jag behöver ju någon som kan sätta dem i verket och göra dem kompletta, färdiga.
En uppgift jag inte kan förvänta mig att Tomas ska hinna eller vilja eller orka göra.
Jag får se skrivandet som lite terapi och tidsfördriv.
Men tänk så många låtar ni alla går miste om... Hahaha!

MINA TEXTER...



MINA RAKHYVLAR, ska jag inte lägga upp på detta inlägg, men...
Mitt senaste köp.
En Eclipse Red ring (men utan red ring på skaftet, en del var så)

Vi snackar hantverk från Sheffield, 30-tal och 40-tal...
Jo, den kostade och jag väntar in den från Nebraska USA.
Sooo vintage och vilket hantverk!
En Eclipse i Skogås! Haha!

I helgen ska jag och Lotta hyra ett hus på Marholmen, Roslagen.
Huset har braskamin och bastu... Spa samt andra faciliteter finns också...

Inga kommentarer: