måndag 1 mars 2021

Releasefest Tistel Vol. 2 ett år senare...

 RELEASEFEST TISTEL VOL. 2 ETT ÅR SENARE...

Jo det är ett år sedan och helgen efter att vi hade festen så brakade helvetet löst i form av pandemi!
Den här festen blev till tack vare Lotta och William som sade:
- Det är klart ni ska ha en releasefest! Vi fixar!
Och visst gjorde de det! Lotta fixade snittar...

Min älskade, vilket jobb. William hjälpte också till.

Sen var det inramningen, röda mattan, dörrvakten Alexander Severin...


Någon timme senare hade Alex snäppat upp säkerheten...


 

Det behövdes verkligen då trycket var enormt och många objudna gäster försökte sig in...
(haha, skoja bara)

Publik! De bästa av kamrater!


Och live blev det. En mikrokonsert med tre låtar...

Två suddiga gubbar...

Jag har sagt det tidigare men säger det igen. Jag har aldrig haft en sådan egokväll i mitt liv.
Jag kommer aldrig att få uppleva det igen. Jag lever än idag på minnena från denna underbara afton som bara handlade om mig, Tomas och vår musik. Hur många får uppleva något sådant?

Tack William, Lotta och alla som kom!

Ett år senare så är det i nuläget mer rakning än releaser på låtar.
Men vi har grejer på gång.

Men som sagt, vi tar en rak på vägen.
Har äntligen inhandlat en Stirling rak tvål samt en större hästknut från Spanien!

Vi ses på Youtube!

Tyvärr... så funkar inte mitt Instagramkonto så bra.
Jag måste skriva i blindo då jag redigerar.
Tangentbordet täcker min skrift och när jag försöker höja upp bilden ovanför texten så går det ej.

Således lägger jag ned denna infokanal. Dåligt gränssnitt med tanke på hur många användare som finns.

Jag fick nästan 100 followers på 3 veckor. Och nu lägger jag ned...tråkigt.

Inga kommentarer: