onsdag 24 mars 2021

Easy Rider Bourbon, Jägarna säsong 2 och en dansk...

Längesedan jag reviewade en Bourbon!
EASY RIDER BOURBON Har just landat på Systembolagets hyllor.
Oj, vilken Bourbon! Jag var först tveksam och kände, var kommer den ifrån o.s.v.
Den kommer från Hood River Distillers som verkar vara ett gammalt destilleri.

Jag tycker väl att de kunde ge Whiskeyn ett annat namn. Det är för mycket biker om detta namn.
Varför inte kalla det Hood River Straight Bourbon?
Hursomhelst. Denna Bourbon är väldigt bra! Ett mellanting mellan komplex och aningen nyansrik.
Kan man säga så? Den är fantastisk smakrik och fyllig utan att vara för mycket i form av alkohol.
Söt, som jag gillar med lagom vanilj. Den är verkligen bra!

JÄGARNA SÄSONG 2...

Oj, vilken rivstart! Simon J. Berger äger i skådespeleriet!
Följ denna serie!

OCH EN DANSK Serie...
"Hvor ligger Løkken?"



Lite lättsam... Lite mysigt...Perfekt att träna sitt danska språk på...Som jag gör...

Inga kommentarer: