onsdag 14 april 2021

De får plats, skärsår, fot och det är lite roligare

 Nu har jag fixat så DE FÅR PLATS!





Det blev en grov konstruktion med vinkeljärn ämnade för stommar i trähus...
Men jag är nöjd. Lite annorlunda och robust.

Trots alla hyvlar och produkter så lyckades jag få ett ordentligt SKÄRSÅR i förrgår med min vintage Schick Injector...
   



Hyveln och bladet bara tog tag i överläppen... Teknik, Christian!

Idag åkte jag in till Vasastan för första gången på länge. Jag hade beställt tid för att scanna min FOT och få nya inlägg. När jag gick upp på Sveavägen från Rådmansgatans T- bane station så stod Stadsbiblioteket så otroligt vackert "bakom" pilarna i Observatorielunden...



Mina kvarter... Så fint...
Men jag hade missat något i tidsbeställningen så jag åkte in förgäves...
Gissa vad min FOT tycker om det?! Det är bara att tejpa och göra tåhävningar för att slippa Plantarfarscit...



Blek jävla gubbfot...

Slutligen, DET ÄR LITE ROLIGARE.
Bara mitt senaste sångpålägg igår gjorde min tillvaro lite ljusare...

Sånt är livet, upp och ner...







Inga kommentarer: