torsdag 18 november 2010

Lite Trowertips

LITE TROWERTIPS Bjuder jag på idag.


Först ut CD:n "Go my way" från 2000.
När jag först lyssnade på denna så förväntade jag mig inte mycket.
Robin Trower anno 2000...
Han har väl bränt allt krut för längesedan, tänkte jag.
"Bridges of sighs" kommer han ju aldrig i närheten av.

Men tji fick jag!
Det här albumet fick mig på fall direkt!
Han suger såååå snyggt på tonerna och låtarna är verkligen bra!!
Det finns nästan inte ett dåligt spår på denna.

Ladda ned HÄR och lyssna själva! (Köp om ni gillar!).


Några år senare hittade jag en DVD från 2005 med honom.
Jag såg att Davey Pattison sjöng på den vilket
återigen gjorde mig skeptisk...

Men...
Gubbarna drar igång med "Too rolling stoned",
deras skrynkliga ansikten vrider sig i passion för den
underbara musik de jobbar fram.
Jag är såld, igen...

Denna DVD finns som torrent fil HÄR.

Jag kan inte garantera att filen är aktiv.
Skitsamma, köp den vetja och plåga era
familjemedlemmar med den.
Det brukar jag göra och ingen vågar stänga av.

Inga kommentarer: