måndag 29 december 2014

Att bo på Rondovägen i Skogås

ATT BO PÅ RONDOVÄGEN I SKOGÅS Är väl ungefär som att bo varsomhelst i Sverige?
Lite bråk ibland (egentligen sällan), trevliga grannar, några otrevliga...ungefär som överallt på
andra ställen.
Men överlag så trivs vi och det är hyggliga människor runtomkring.
Ikväll fick jag en sån där "Rondokänsla", alltså vad mysigt vi bor.
Kolla så fint grannarna har gjort.
Det är vitt ute, lite kallt, man är ledig...
Imorgon blir det vårt favvomuseum, armèmusèet!
De har en ny utställning. Även om de ej haft det så åker jag gärna dit.
Jag är intresserad av deras utställningar och gillar stället!

Träffade P-O från Abramis i Farsta idag. Men hans kvinna och min kvinna var ju med.
Så! Jag vet inte om han känner likadant? Men jag är ju sån att jag kan snöa in direkt på Abramis/musiksnack. Och det är väl tyvärr inte damerna så intresserade av.
Således blir det liksom hej, är allt bra, lirar ni?...

Nej, nu blir det ipaden och film i sängen...

Inga kommentarer: