söndag 13 mars 2022

Gösta Linderholm, Rotbart och rostade kaffebönor

GÖSTA LINDERHOLM Har jag fastnat för just nu. Mycket intressanta texter. Musiken, låtarna är väl av lite ojämn kvalitet i mitt tycke. Men Texterna främst får mig att liksom undersöka och studera honom nu.
Köpte fler gamla vinyler av honom då vi var i Gävle för en vecka sen.

När man köper på Tradera så kan det ibland bli lite på chans...
Jag köpte en sak med följande titel på annonsen:
"Rakhyvel i original ask".
Jag fick en original ask!

Fin och i metall, men när jag öppnade den så låg där ingen ROTBART!

Men en Gillette made in England med öppen kam...
Jag ville ju ha en Rotbart...

(Ny)ROSTADE KAFFEBÖNOR har jag nu efter att själv rostat bönor från Etiopien.

Det blev bra faktiskt.
Brandlarmet gick men det luktade inte illa, bara lite rökutveckling när jag öppnade luckan...

Har flyttat studion till Andreas rum...

Har Williams dator....
Ljust och fint!

Inga kommentarer: