onsdag 30 mars 2022

Min fina PGO och stämmor på ny låt

MIN FINA PGO Har jag just servat.
Bara att komma till Vendelsö var en bedrift då det var så kallt..
Tur att det i övrigt var torra vägar.
Firman Rena lnjer har gjort en jättebra service! Bra snack efteråt, glänsande vinyldelar på min scooter trots att den inte var ren...

På denna bild syns bara cyklar...
Men de här grabbarna har full koll och gör toppenservice!
Jag ringde runt lite och frågade om service på min PGO 150cc T Rex.
Då fick jag höra att det var svårt med reservdelar...Skitsnack tänkte jag, PGO är ett stort märke.

Rena linjer sade att det var inga problem. Alla reservdelar finns i Tyskland och Danmark. Kåpor däremot kan vara svårt att fixa...

Rena linjer kan rekommenderas. Det verkar som att de tar nästan alla märken.

STÄMMOR PÅ NY LÅT.
Jag har nämnt det tidigare, men Niklas från gamla Troubleshooters kanske kommer lägga stämmor på vår nya låt. I så fall kommer jag bli såååååå jävla glad. Niklas, trummis i Troubleshooters. Vi snackar 1986-1989.. Ungefär. Dessförinnan spelade vi egna låtar...
Jag slutade 1990 då jag och Lotta fick Alexandra!

Så här efteråt kanske det var bra med tanke på min musikaliska utveckling. Jag började genast ta kontakt med Tomas, och jag vågar säga att där är vi än idag.

Tomas och jag började ju spela ihop 1980...
För mig var han alltid den mest spännande musikern i bandet. Vi hade så många roliga snack och idèer redan då...
Och nu är vi här!

TISTEL!

Inga kommentarer: