lördag 13 december 2014

Igår fredag, kultur

IGÅR FREDAG, KULTUR
Ja, jag tycker ju om att ta del av KULTURutbudet då jag bor i denna storstad.
Det krävs ju också att man har/tar sig råd. Jag gör det, för jag tycker om det och upplever det dessutom kreativt.

IGÅR FREDAG, så gick vi på Oscarsteatern!
Alltså Robert Gustafsson är ju otrolig. Man har sett det förut men det är så underhållande
när han släpper loss! Rollen var som klippt och skuren för honom.
En härlig kväll med Lotta och Andrea blev det.

Idag, lite kultur hemma.
Försökte mig på att lägga stämmor på en låt.
Jag vet hur jag vill ha det men jag har lite begränsningar så det slutade med att jag
gick över med ett USB minne till Helena, grannen som sjöng på förra Tistelskivan.
"Vill du pröva att lyssna på detta...?"
Jodå, det ville hon.
Vi får se vad det blir av allt.

Nej, nu blir det lördagskväll och ett par grøne...

Inga kommentarer: