torsdag 25 december 2014

Jul!

JUL!
Förutom att jag konsumerar mitt favvovin samt rom till kaffet och Steely Dan på hög volym så
firar jag även denna högtid med mina nära och kära.
De förstnämnda tingen ser jag som en del i ett egoistiskt välmående.
Alltså något som jag gärna njuter av utan att skämmas för det.
Jag menar, är man i den åldern som jag befinner mig i så får man väl för i h-vete
ta för sig av godsakerna om man har möjlighet?!

Det kan låta som en klyscha men...
-Det har jag gjort mig förtjänt av!

Nåväl, julafton igår hos Lottas bror Michael. Mycket trevligt!

Först skulle William testa denna konstruktion.
Det gjorde han med galans! Han klarade väl 10 och jag 1 1/2....


Värden med Lasse Sundberg.

Andrea och Peggy väntar på julklappar.

En tomte från mellanöstern gled in i rummet...
Jag tände på alla fyra! Det var en kvinna. Tusen å en natt med den tomten å jag skulle bli
världens mest nöjda svennetomte....tänkte jag.

Vi mår bra....

Jag mådde bra...
Jag tänker fortsätta att må bra.
Det har jag gjort mig förtjänt av!

Inga kommentarer: