söndag 26 september 2010

Serien som gud glömde


Div. 4 Södra Svealand i badminton måste vara:
"SERIEN SOM GUD GLÖMDE".

Det var William som idag myntade uttrycket då vi
tagit oss norr om stan till Järfälla.
Där är vi ytterst sällan skall sägas och
jag har lika svårt att hitta till Komethallen varje gång.

Vi passade på att besöka Barkarbys handelsplats som ligger
2-3 km. därifrån.
Det var vansinnigt mycket folk!
Kö in till parkeringen och kö ut från parkeringen...

Lyckades i alla fall äntligen hitta filmen "Harry & Sonja"!
Den filmen fascinerade och roade mig mycket då jag såg den
för många år sedan.
Vi får se vad jag känner ikväll då vi skall se den?


Hur gick det för William i matcherna då?
Han vann "andra dubbeln" och "tredje singeln" utan problem.

Vill inte jobba imorgon.....
Jag gillar jobbet och jobbkompisarna men jag är så
trött på att jobba!
Jag har jobbat sen jag var 18 år.

Kan man inte bara få vinna stort på LOTTO?

Inga kommentarer: