måndag 6 september 2010

Tomas rekommenderar

TOMAS REKOMMENDERAR:


"Wayne Krantz - Krantz Carlock Lefebvre" 2009
Fusion som är behaglig och inte alltför svår eller utflippad.
Kan nedladdas HÄR.

Tomas och min musiksmak har gått isär lite med åren.
Så ibland är jag lite skeptisk till en del tips.
Men låtarna på denna skiva får mig hela tiden att haja till.

Att vår musiksmak utvecklats gör det ännu mer spännande
när vi gör nån låt tillsammans.
Man tillför liksom olika saker som bara förhöjer en idè.

Vem är Tomas?
Jag har skrivit om honom tidigare i bloggen.
Det är stackaren som får mail från Skogås med gap
och akustisk gitarr som skall likna låtidèer.

Nej, nu ska jag ut och jogga.
Jag har anmält mig till Viking Cup 18-19 sep. C-Klass.
Länk HÄR.

Hur kunde jag vara så tokig?
Varför vill jag förnedra mig?

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: